زمان جاری : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 9:02 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 40
نویسنده پیام
ahmad آفلاین

ارسال‌ ها1
عضویت27 /10 /1392
قوانین کلی انجمن - 28 دی 1392
بسم الله الرحمن الرحیم
قوانین ممنکن است در طول زمان حذف، اضافه و ویرایش شوند ! تاریخ آخرین آپدیت : 28 دی 1392
هر کاربر بعد از 10 اخطار از انجمن اخراج میشود (در بعضی مواقع بدون تذکر و اخطار قبلی مستقیما از سایت و انجمن اخراج میشود) .

نکات مهم :

- این انجمن در زمینه مذهبی و اهل سنت ایجاد شده است و ارسال مطلب هایی خارج از موضوع انجمن ممنوع است .
- هر گونه توهین به مقدسات اهل سنت و تشیع و اهل کتاب ( مسیحیت، یهودیت و... ) ممنوع است و کاربر خاطی بدون تذکر قبلی از انجمن و سایت اخراج میشود و آی پی وی بسته میشود .

- اگر میخواین مطالب ارسالیتون در انجمن ، توی سایت قرار بگیره نکات زیر رو رعایت کنید :
1- لطفا حتما برای مطالبتون عکس بزارین و روی عکس هاتون لوگوی سایت رو ( برای مشاهده لوگو کلیک کنید . آدرس لوگو : http://up.khalife2.ir/up/khalife2/images/logo.png ) بزنین ( با استفاده از فتوشاپ ) ، و اگه فتوشاپ ندارین از این تاپیک استفاده کنین تا دوستان بر روی عکساتون لوگوی سایتو بزنن . توجه داشته باشین که توی عکستون نباید آدرس سایت های دیگه باشه ( چه سایتای ایرانی چه غیر ایرانی ) اگه روی عکستون آدرس سایت بود حذفش کنین یا از همون تاپیک قبلی کمک بگیرین تا حذفش کنن . و به یاد داشته باشید که اندازه عکس نباید کمتر از 400 در 300 باشد . اگه عکستون بزرگتر بود با استفاده از فتوشاپ اندازشو درست کنین و اگرم فتوشاپ ندارین از همون تاپیک کمک بگیرین . فرمت عکساتون حتما JPG باشد و اگه عکستون برای مثال مولوی عبدالحمید هست اسم عکس رو بنویسید ( به انگلیسی ) :
Molana.Abdulhamid و آخر اسم آدرس سایتو بنویسین ( www.khalife2.ir ) که اینطوری میشه :
Molana.Abdulhamid.www.khalife2.ir.jpg
در اسم عکستون فاصله نیندازین و برای فاصله انداختن از نقطه ( . ) استفاده کنین .
چنانچه حوصله یا وقت اینکارا رو ندارین کافیه عکستونو که بزرگتر اندازه 400 در 300 هست ( اگه عکستون کمتر از این اندازه بود و عکسی بزرگتر نیافتین اشکالی ندارد ) توی همون تاپیک بدین تا دوستان همه کارا رو بکنن .

قوانین :

1- کاربرانی که عضو میشوند باید نام کاربری مناسب برای خود انتخاب کنند، انتخاب نام های کاربری رکیک، نامناسب، توهین آمیز و... ممنوع است . [کاربر مربوطه از انجمن اخراج میشود] .

2- ایجاد تاپیک های اسپم، تبلیغاتی، تفریحی و... غیر مرتبط با انجمن ممنوع است . [1 اخطار] .

3- زبان اصلی انجمن فارسی میباشد پس لطفا با زبان دیگری چیزی ننویسید .

4- اگر از کاربری پستی مفید دیدید، از آن شخص به وسیله دکمه ی تشکر، تشکر کنید و از ارسال پست هایی مثل ممنون، سپاس و ... خودداری کنید .

5- در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ، حتماً نام وي را ذکر نماييد .

6- لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد . کساني هستند که سوالهايشان بسيار ابتدايي مي باشد . لذا از به کارگيري کلماتي که باعث شود کاربر به جاي گرفتن جواب سوال خود دلسرد و ناراحت شود اکيداً خودداري فرماييد .

7- هر گونه بی احترامی به کاربران ، مدیران یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است . [4 اخطار]

8- در صورت مشاهده تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا بر خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن جداً خودداری کرده و صرفاً موضوع را از طریق پیام خصوصی به مدیران اطلاع دهید .

9- چنانچه کاربری از هر کدام از این قوانین را زیر پا گذاشت، هیچیک از کاربران دیگر حق تذکر مستقیم به وی را ندارند، تذکر دادن به کاربران فقط مخصوص مدیران و معاونین و ناظم های انجمن است . سایر کاربران میتوانند توسط پیغام خصوصی مشکلات و ... را با مسئولین در میان بگذارند .

10- در صورت مشاهده کاربری که به منظور زیاد شدن تعداد ارسالهای خود و یا بالا آوردن تاپیکی خاص، اقدام به ارسال متعدد پست های بیهوده و اسپم می نماید با وی برخورد خواهد شد . [1 اخطار]

11- مديران و پرسنل دسترسي هاي لازم براي ويرايش و پاك كردن تاپيك ها و پست ها و محدود كردن كاربران خاطي را دارند و براي اینگونه فعاليت هاي مديريتي ملزم به جواب دادن به كاربران نيستد !

12- مدیران و پرسنل سایت به هیچ وجه در مسائل و اختلافات بین کاربران دخالت نخواهند کرد و کاربران باید بیرون از محیط انجمن به این مسائل رسیدگی کنند و از کشاندن موضوع به تاپیک ها و پست ها پرهیز کنند . [1 اخطار]

13- به حریم خصوصی دیگران احترام بگذارید و از ارسال پیامهای خصوصی آزار دهنده، احساسی، تهدید کننده و توهین آمیز جداً خودداری کنید، در صورت اثبات (اگر کاربر شاکی گزارش دهد) با این کاربران برخورد خواهد شد . [2 اخطار] با تشکر
مدیریت کل ( وبسایت و انجمن )
جمعه 27 دی 1392 - 11:01
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :